Forum:
I)Nie rozpisujcie zbędnych multi postów! Jest przecież opcja "Edytuj"
II)Postaraj się o przestrzeganie zasad ortografii podczas pisania na forum
Rozgrywka:
I)Aby mieć możliwość dowodzenia wojskiem, trzeba uzyskać tytuł "Adept" lub zostać poddanym jednego z państw
II)Żeby rekrutować wojsko, trzeba udać się do wsi (dowolnej Wink ) a w miastach można spotkać najemników(grupki wojaków dowodzone przez najwyższego stopniem wojownika) jeżeli wieśniak uzyska niezbędne doświadczenie, wtedy trzeba go wysłać do miasta, aby kupił niezbędny ekwipunek do nowej profesji
III)Podróże między światami wymagają wynajmu lub kupna własnego statku kosmicznego
IV)Walki można toczyć tylko po uprzednim uprzedzeniu jednego z Mistrzów Gry, aby mógł on poprowadzić walkę
V)Gdy jednostki wojskowe uznają, że pora na awans, wtedy na prywatnej wiadomości Head Admin poda informacje dowódcy oddziału, do którego wojownicy należą. W zależności od tego jakie i ile jednostek poprosi o awans, otrzymasz o tym informację, i oczywiście kosztorys ulepszenia jednostek, dodatkowo otrzymasz też informacje na jakie jednostki mogą być awansowani ochotnicy. W przypadku nieuzasadnionej odmowy, pojawi się ryzyko buntu lub dezercji, jeżeli powód zostanie podany, wtedy dojdzie no nieznacznego spadku morale na parę postów. Jeżeli gracz przyjmie pozytywnie to podanie, wtedy na jakiś czas straci część wojowników, ale po wyznaczonym czasie powrócą oni do armii jako wyższej klasy wojownicy.
VI)Statystyki jednostek, określają ich skuteczność bojową:
Siła w Ataku: To są obrażenia zadawane przez jednostkę w przypadku gdy zaatakuje ona przeciwną grupę wojowników przeciwnika.
Siła w Obronie: Ten parametr odpowiada za obrażenia, zadawane po uderzeniu wroga przez jednostkę zaatakowaną, w przypadku ataku strzelca, nie następuje kontratak.
Wytrzymałość: Każdy wie, że niema rzeczy niezniszczalnych. Gdy wojownik otrzyma więcej obrażeń, niż może wtedy jednostka może zginąć. Jeżeli toczysz walkę towarzyską, wtedy żaden żołnierz nie zginie, ale może on zostać ranny, co uniemożliwi mu walkę przez kilka(najczęściej 3)postów.
Szybkość: Określa jak szybko porusza się w kosmosie. Najszybsze jednostki rozpoczynają jako pierwsze w bitwie (maksymalna wartość parametru)
Siła dział: określa maksymalną ilość zadawanych obrażeń (maksymalna wartość parametru)
Zwrotność: Określa, szansę trafienia jednostki(przewaga zwrotności pozwala na uniknięcie ataku raz na 2 posty) (maksymalna wartość parametru)
Hangary: Ilość myśliwców, które możesz przenosić na pokładzie tego okrętu (maksymalna wartość parametru)
Cargo: Maksymalna pojemność ładowni okrętu. Im ona większa, tym więcej pieniędzy uzyskasz po powrocie z wyprawy w kosmos (maksymalna wartość parametru)
Statystyki najemników są zmienne, dlatego nie zostaną ujawnione ich parametry. Jednak im droższy najemnik, tym on ma wyższe parametry.
VII)Bitwy prowadzi Team Leader(Vidar) lub w przypadku mniejszych bitew może to być dowolny MG.